在逼版意外發現的


是好物,我快哭了


這首歌很悲傷,應該說是很無奈


Mad World


All around me are familiar faces

圍繞在我身旁的都是熟悉的面孔

Worn out places, worn out faces

我已走投無路  我已看清人情冷暖

Bright and early for their daily races

天色已亮,他們又開始每天的競賽

Going nowhere, going nowhere

(我)無處可去,無處可去

And their tears are filling up their glasses

他們的眼淚已溢滿了整個玻璃杯

No expression, no expression

但感情卻麻木了 卻麻木了

Hide my head I want to drown my sorrow

將我的頭深埋 我想溺死我的苦痛

No tommorow, no tommorow

我沒有明天,看不見明天




And I find it kind of funny

我覺得有點可笑

I find it kind of sad

也覺得有點可悲

The dreams in which I'm dying

那些我瀕死的夢

Are the best I've ever had

竟是我所擁有過的 最美好的

I find it hard to tell you

我發現我很難以啟齒

'Cos I find it hard to take

因為實在是難以承受

When people run in circles

當人們都忙著在這輪迴中打轉

It's a very, very

這真的是非常 非常

Mad World

瘋狂的世界




Children waiting for the day they feel good

孩子們等待著美好的一天

Happy Birthday, Happy Birthday

生日快樂 生日快樂

Made to feel the way that every child should

他們被塑造 感受每個孩子該有的感受

Sit and listen, sit and listen

坐著 聆聽 坐著 聆聽

Went to school and I was very nervous

進了學校 我總是神經緊繃

No one knew me, no one knew me

沒有人 沒有人認識我

Hello teacher tell me what's my lesson

哈囉 老師 告訴我我該學什麼吧

Look right through me, look right through me

他(的眼神)像是看穿了我一般 看穿了我




And I find it kind of funny

我覺得有點可笑

I find it kind of sad

也覺得有點可悲

The dreams in which I'm dying

那些我瀕死的夢

Are the best I've ever had

竟是我所擁有過的 最美好的

I find it hard to tell you

我發現我很難以啟齒

'Cos I find it hard to take

因為實在是難以承受

When people run in circles

當人們都忙著在這輪迴中打轉

It's a very, very

這真的是非常 非常

Mad World

瘋狂的世界

Mad World

瘋狂的世界

Mad World

瘋狂的世界

Mad World

瘋狂的世界




And I find it kind of funny

我覺得有點可笑

I find it kind of sad

也覺得有點可悲

The dreams in which I'm dying

那些我瀕死的夢

Are the best I've ever had

竟是我所擁有過的 最美好的

I find it hard to tell you

我發現我很難以啟齒

'Cos I find it hard to take

因為實在是難以承受

When people run in circles

當人們都忙著在這輪迴中打轉

It's a very, very

這真的是非常 非常

Mad World

瘋狂的世界

Mad World

瘋狂的世界

Enlarging your world

釋放你的世界

Mad World

瘋狂的世界





我反省中,我心沉痛(BOSS說的)







arrow
arrow
    全站熱搜

    葛貓 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()